Pepsico'nun Yeni Uçtan Uca Stratejik Dönüşümü: Pepsico Pozitif (Pep+)

Pepsico'nun Yeni Uçtan Uca Stratejik Dönüşümü: Pepsico Pozitif (Pep+)
12 Ekim 2021 16:56

Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo, daha sürdürülebilir bir gıda sistemi kurmaya yardımcı olma çalışmalarını hızlandırdı. PepsiCo, sürdürülebilir bir gıda sistemi inşa etmek, dünyanın yenilenmesine yardımcı olmak, iklim değişikliğinin etkilerini hafifletmek amacıyla stratejik bir uçtan uca dönüşüm şeklinde tanımlanabilecek PepsiCo Pozitif (pep+) açılımını duyurdu. PepsiCo Pozitif açılımının odaklanacağı üç temel başlık, Pozitif Tarım, Pozitif Değer Zinciri ve Pozitif Seçenekler olarak belirlendi.

PepsiCo, malzemelerin tedarik edilmesinden, ürünlerin daha sürdürülebilir şekilde üretilip pazara sunulmasına, markaları aracılığıyla tüketicilere kendileri ve dünya için daha iyi seçimler yapmaları için ilham verme çabasından, toplulukları desteklemeye ve tedarik zincirinin her aşamasında yer alan grupların geçim kaynaklarını iyileştirmeye kadar, gıda sisteminin dönüşümünde liderlik rolünü üstlenmeyi hedefliyor. PepsiCo Pozitif, tüketicilerin dünyamız ve toplum ile daha fazla ilgilenmeye başladığı yeni bir iş gerçeğini yansıttığını ifade eden PepsiCo Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Ramon Laguarta, şöyle konuştu “PepsiCo Pozitif, odağında sürdürülebilirlik ve insan kaynağı ile, büyümek ve ortak değer yaratmak için neyi nasıl yaptığımızın temel bir dönüşümü, şirketimizin geleceğidir. PepsiCo Pozitif markalarımızı değiştirecek, pazarda kazanmaya devam etmemizi sağlayacak.

Pozitif Seçenekler ile geri dönüşüme katkı
Tüketicilere, kendileri ve dünya için daha fazla gülümseme yaratan pozitif seçimler yapmaları için markaları aracılığıyla ilham vermeyi hedefleyen PepsiCo, bunun için öncelikli olarak, tüketicilerde sürdürülebilirlik odaklı farkındalık yaratılması gerektiğine inanıyor. Pozitif Seçenekler odağı ile PepsiCo; portföyünü bitki bazlı proteinler, kabuklu yemişler ve tohumlar ve kepekli tahıllar dahil olmak üzere dünya ve insanlar için daha iyi alanlara dönüştürmeyi; 2030 yılına kadar plastik ambalajlarda yüzde 50 geri dönüştürülmüş içerik kullanmayı, küresel yiyecek ve içecek portföyünde porsiyon başına geri dönüştürülmemiş plastiği yüzde 50 azaltmayı ve SodaStream işini küresel olarak ölçeklendirerek, 200 milyardan fazla plastik şişe kullanımının azaltılmasına yardımcı olmayı taahhüt ediyor.

Diğer Haberler