PAYLAŞ

ISO 10002 - Müşteri Şikayeti -Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi Düzenlendi

2014 yılında eğitimlerine ASD Ambalaj Akademisi olarak devam eden olan Ambalaj Sanayicileri Derneği 'nde (ASD), 17 Aralık 2014 Çarşamba günü ISO 10002 - Müşteri Şikayeti -Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi düzenlendi. Eğitim Dernek Merkezimizde (Koşuyolu Katip Salih Sokak No: 13, Kadıköy-İstanbul) tam gün (09:00-17:30) olarak  yoğun ilgi ile gerçekleştirildi. Danışmanlık hizmeti veren Sn. Sinan Polater'in eğitimci olarak yer aldığı bu eğitimlerde aşağıdaki başlıklarda bilgi aktarıldı:

Eğitim Programı:

· "Müşteri İlişkileri Yönetimi”nde müşteri şikayetlerinin önemi

· Müşteri tatmininin temel unsurları - kazan -kazan ilişkisi

· Müşteri şikayeti yönetimi - iş akışı - sistematik yaklaşım

· ISO 10002 standardı şartları

· Müşteri memnuniyetinin yeniden sağlanması için taktikler - Fark yaratma

· Örnek Olaylar ve uygulamalar - rol oynamalar

Fotoğraflar